top of page

Asics stworzył globalną mapę aktywności fizycznej.

Marka ASICS wprowadza na rynek nową linię produktową pod nazwą

CELEBRATION OF SPORT. Kolekcja odświeża obuwie oraz odzież we

wszystkich kluczowych segmentach, jak między innymi bieganie czy

piłka siatkowa. Ponadto, w ramach kampanii Uplifting Minds, marka

tworzy globalną mapę, pokazującą, jak różne sporty wpływają na stan

poznawczy i emocjonalny ludzi na całym świecie.


foto: Asics


Kolekcja odzieży i obuwia z różnych kategorii celebruje potęgę sportu,

który podnosi świat na duchu w wymagających czasach pandemii. Każdy

element cechuje się jasnymi i odważnymi detalami w stylu konfetti,

wizualnie czerpiąc z radości oraz siły sportu, który nabrał na znaczeniu

podczas pandemii i obecnie jest istotny, jak jeszcze nigdy wcześniej.

Biegacze znajdą w nowej linii między innymi buty GEL-KAYANO 28,

oferujące doskonałą stabilność i amortyzację oraz NOVABLAST 2 z

zaawansowaną technologią zwrotu energii.


Poprzez CELEBRATION OF SPORT, ASICS kontynuuje misję inspirowania

jak największej liczby osób do pobudzenia swoich umysłów i

doświadczenia podnoszącej na duchu mocy sportu w myśl filozofii "w

zdrowym ciele, zdrowy duch”. Z tej okazji, japońska marka stworzyła

dedykowaną platformę „Mind Uplifter TM ”, która stanowi połączenie

nowoczesnych technologii skanowania twarzy oraz zbierania danych z

samoopisu. Narzędzie bada realny wpływ aktywności fizycznej na emocje,

nastrój czy skupienie. Zgromadzone dane zostaną wykorzystane w pierwszym na

świecie badaniu w czasie rzeczywistym, wychwytującym indywidualne

zmiany w umysłach sportowców z całego świata i przekształcone w

interaktywną mapę aktywności fizycznej, którą można śledzić od 1 lipca.


Dotychczasowe dane wskazują, że sport jednoznacznie wpływa na

wzrost poziomu emocjonalnego. Uczestnicy badania ujawniają, że po

ćwiczeniach są o 16% bardziej wydajni, o 11% bardziej pewni siebie i o

9% spokojniejsi. Koszykówka jest natomiast sportem, który generuje

największy wzrost poziomu emocji po treningu – 27%. Zajęcia fitness

przekładają się na wzrost o 16%, a bieganie o 10%.





źródło: biuro prasowe Asics

bottom of page