W Paryżu rusza pierwszy flagowy sklep Nike’a w Europie, dwa poprzednie otwarto w Nowym Jorku i w Szanghaju.
Co nadzwyczajnego mają w sobie te sklepy?

Od 30 lipca flagowy sklep Nike House of Innovation ruszył w swojej trzeciej lokalizacji na świecie - tym razem pod prestiżowym adresem w Paryżu czyli 79 Champs Elysées. Będzie to pierwszy tego typu sklep w Europie, co sprawi że na naszym kontynencie będzie w posiadaniu największego wyboru modeli Nike.
Wszystko czego dziś chcesz
Na klientów czeka pięć pięter i ponad 2,4 tys. metrów kwadratowych domu innowacji! Salon będzie rozwijał cztery obszary: łączenie klientów ze światową społecznością miłośników sportu, dostarczanie kobietom innowacyjnych produktów i usług, aktywowanie aktywności sportowej dla dzieci oraz zapewnienie płynniejszej i bardziej kompleksowej obsługi klienta.
Pomoc w osiągnięciu tych założeń zapewnią: ściana z interaktywnym systemem Mission Control, która umożliwi stałym klientom korzystanie z dobrodziejstw wynikających z członkostwa w klubie Nike, Bra Fit czyli autorską stronę internetową, polecającą i dopasowującą najlepsze biustonosze klientkom lub interaktywną strefę dla dzieci Kids Pod.
W budynku z 1928 roku, w którym znajduje się aktualnie sklep, wcześniej działały m.in. salon samochodowy, studio produkcji filmowej i klub nocny.
Mając na uwadze dziedzictwo tej wielofunkcyjnej przestrzeni zaprojektowaliśmy przemyślany, nowoczesny obiekt handlowy, odzwierciedlający innowacyjność marki, a także historię i architekturę Paryża - czytamy na stronie NIke.
Nike + ekologia
Nowy sklep jest zaprojektowany zgodnie z misją „Move to Zero ” , który został uruchomionym w zeszłym roku. Program ten zakłada, że do 2025 roku Nike wykorzysta w swoich sklepach wyłącznie energię odnawialną i zmniejszy emisję dwutlenku węgla o 30%. Sklep w Paryżu został stworzony we współpracy z marką Ibedrola, dzięki temu sklep w pełni korzysta z energii hiszpańskich farm wiatrowych. We wnętrzu wykorzystano 85 ton materiałów pozyskanych z recyklingu, które zostały użyte do wyposażenia wnętrza oraz przygotowania ekspozycji.
Obejrzyjcie film z nowego sklepu, robi ogromne wrażenie.
Filip Przybylski
źródło: materiały prasowe Nike