top of page

Kawa Roberta Lewandowskiego trafi do szpitali !


Robert Lewandowski znów pomaga. Tym razem akcja dobroczynna ma związek z marką kawy RL9 Coffee, której kapitan reprezentacji Polski jest ambasadorem. 10% wartości sprzedaży RL9 Coffee zostanie przekazane na walkę z koronawirusem. Marka dołączyła również do akcji #WzywamyPosiłki i wysyła swoje produkty do kilkudziesięciu szpitali zakaźnych w całej Polsce w podziękowaniu dla służby zdrowia.



Napastnik ruszył z kolejną akcją dobroczynną. Wszystko ma związek z kawą RL9 Coffee, której piłkarz jest ambasadorem. W Polsce produkt trafił do sprzedaży na początku stycznia, od dziś jest dostępny również w sklepie Anny Lewandowskiej Foods by Ann. Jak informują współpracownicy piłkarza, na prośbę Roberta Lewandowskiego właściciele marki zdecydowali się przekazać 10 procent ze sprzedaży kawy RL9 Coffee na walkę z koronawirusem. Ponadto 130 tysięcy porcji kawy trafi do 91 szpitali zakaźnych w całej Polsce.


DZIĘKUJEMY wszystkim lekarzom, pielęgniarkom oraz całemu personelowi medycznemu za ich pracę i poświęcenie - czytamy w poście udostępnionym na profilu Foods by Ann

Kawa RL9 jest dostępna w kilku wariantach (crème, espresso, gold) i wersjach opakowań (słoiki 200 g, opakowania 250 g i 1 kg). Opakowania są w czarnej i białej kolorystyce, na każdym są charakterystyczne złote motywy, m.in. nazwa RL9.


Co szczególnego kryje się w kawie RL9?


Przygotowanie linii produktów RL9 Coffee zajęło dwa lata intensywnej pracy, począwszy od starannego doboru plantacji kawy, poprzez dopracowanie sensoryki blendów, aż po stworzenie wizualnej koncepcji opakowań. Przy produkcji kawy RL9 czuwali wyszkoleni pracownicy palarni, doświadczeni roasterzy, pasjonaci, zaangażowani smakosze, sensorycy i bariści, których wiedza pozwoliła wspólnie stworzyć interesującą linię kaw wysokiej jakości, o bogatych walorach smakowych.

Bazą produktów są wysokiej jakości specjalnie wyselekcjonowane ziarna z Ameryki Południowej, Azji i Afryki. Blend powstał w wyniku współpracy doświadczonych sensoryków, którzy wypracowali unikalną kompozycję kaw. Ich celem było wyszukanie idealnego połączenia smaków i aromatów, aby uzyskać idealną cremę i espresso. Otrzymana mieszanka cechuje się delikatną goryczką i przełamaną kwasowością. Całość daje nam przyjemne „body”. Kawę można serwować w każdej postaci: espresso, americano, latte, itd.



Ambasadorem kawy jest Robert Lewandowski – piłkarz Bayernu Monachium i reprezentacji Polski. Jaka jest jego kawa? „Pełna energii potrzebnej podczas codziennych aktywności. O aromatycznym i wyważonym smaku, skomponowana z starannie wybranych ziaren Arabiki. To moja filiżanka mocy, którą chcę podzielić się z innymi”.


Renata M. Roman
bottom of page