Sukces platformy online MyBenefit!


Ponad pół miliona pracowników korzysta z benefitów na platformie kafeteryjnej MyBenefit - sport, kultura, szkolenia oraz wsparcie licznych aktywności codziennych.



Dynamicznie wzrasta liczba użytkowników platformy kafeteryjnej MyBenefit, z której korzysta już ponad 500 tys. pracowników i liczba ta cały czas rośnie. Tego typu rozwiązania cieszą się coraz większym zainteresowaniem – jak wynika z badania zrealizowanego po pierwszym lockdownie na potrzeby raportu Activy - niemal co drugi polski pracownik wskazał platformę kafeteryjną jako pożądany benefit.


Odzwierciedlenie tego zainteresowania widać we wciąż rosnącej liczbie przedsiębiorstw, których pracownicy mogą korzystać z platformy MyBenefit. Wzrost zainteresowania rozwiązaniami skupiającymi szerokie spektrum benefitów w ramach jednej platformy wynika m.in. ze zmian potrzeb pracowników, jakie mają miejsce w pandemii. Zatrudnieni oczekują szerokiej oferty benefitów, dopasowanych do ich aktualnej sytuacji. Istotna jest także elastyczność wyboru i możliwość korzystania z niej online.


- Czas pandemii dla wielu firm oznacza przyspieszoną cyfryzację. Wielu pracodawców otworzyło się na rozwiązania technologiczne także w obszarze świadczeń pozapłacowych. Potwierdzają to wzrosty na naszej platformie, ale także badania, z których wynika, że dla 48,2 proc. pracowników platformy kafeteryjne są najbardziej pożądanym benefitem tuż po elastycznym czasie pracy, pakietach medycznych oraz dofinansowaniach do szkoleń i kursów – wyjaśnia Jolanta Rycerz, prezes zarządu MyBenefit.


Na platformie MyBenefit dostępne są najbardziej pożądane benefity pracownicze. Mowa nie tylko o pakietach opieki medycznej czy dostępie do edukacji online, ale przede wszystkim wszelkiego rodzaju świadczenia wspierające dbałość o kondycję fizyczną i psychiczną. To właśnie holistyczne podejście do zarządzania programami zdrowia zyskuje coraz większą popularność w czasie pandemii. Pracownicy są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i oczekują wsparcia w szeroko rozumianym well-beingu m.in. poprzez dostęp do konsultacji ze specjalistami: psychologami, trenerami personalnymi czy dietetykami, a także platform treningowych.


- Oprócz aktualnej oferty na pierwszy plan wysunęły się oczekiwania związane z możliwością elastycznego wyboru benefitów i korzystania z nich online – mówi Jolanta Rycerz. – Nasza platforma pozwala pracownikom wydawać swoje środki na benefity, których akurat potrzebują w danym czasie. Ta możliwość przełożyła się na wzrost popularności kafeterii benefitów.


System kafeteryjny to zdecydowanie najwygodniejsze rozwiązanie współczesnego rynku świadczeń pozapłacowych. Nie tylko oferuje szeroki wachlarz gotowych benefitów z różnych dziedzin i lokalizacji, dostępnych w jednym miejscu. Pozwala też pracownikom samodzielnie decydować i wybierać to, co jest dla nich najbardziej atrakcyjne.


- Wciąż poszukujemy takich rozwiązań, które będą budować pozytywne doświadczenie pracowników korzystających z naszej platformy – podkreśla Jolanta Rycerz. - Nasz cel to wdrożenie intuicyjnego i nowoczesnego rozwiązania opartego o wydajną i bezpieczną technologię, umożliwiającą obsługę milionów użytkowników kafeterii MyBenefit.


MyBenefit służy firmom do kompleksowego zarządzania świadczeniami pozapłacowymi i programami motywacyjnymi oraz wspiera i upraszcza różnorodne procesy HR. Kafeteria MyBenefit ma wspierać aktywny styl życia i rozwój pracowników, budowanie idei work-life balance. W branży świadczeń pozapłacowych kafeteria MyBenefit jest od lat rozwiązaniem chętnie wybieranym przez pracodawców. Spółka MyBenefit Sp. z o.o. od 2013 roku należy do grupy kapitałowej Benefit Systems, twórcy Programu MultiSport.



źródło: biuroprasowe.benefitsystems.pl