Małżeństwo obu marek robi wrażenie. Dom mody z marką sportową wspólnie posiadają już oficjalny hashtag: #TheNorthFacexGucci.

W Mediolanie bardzo popularne są sneakersy, adidas Originals z logo Prady, ale to nie koniec ciekawej kolekcji luksusowej mody i sportu. Zapowiedziano kolejny projekt i choć jeszcze nie ogłoszono produktu, który ma być sprzedawany. Influencerki już ostrzą zęby.
Jesteśmy ciekawi jak projektanci z sektora ‘high fashion’ ugryzą temat odzieży technicznej i czy zrezygnują z dobrze sobie znanych skór i wełny. Czy ich dyrektor kreatywny Alessandro Michele pójdzie w ślady swojego kolegi z branży Kima Jonesa? Czy będzie częściej wchodził w kooperacje z markami z całkiem innego sektora mody w celu przyciągnięcia młodszego grona odbiorców?
Pierwszy zwiastun można zobaczyć na Instagramie włoskiego domu mody. Pokazują, że ta linia produkcyjna będzie podtrzymywać ducha sportów outdoorowych. Gucci wprowadził również wspólne logo. Według strony internetowej WWD, która sformułowała opinię: ""Gucci o The North Face potwierdziło współpracę, która w ciągu kolejnych miesięcy będzie celebrowała korzenie obu brandów.".
To pierwszy tego typu projekt od czasu, gdy Alessandro Michele pełnił funkcję dyrektora kreatywnego włoskiej marki. Za to The North Face współpracował już z Supreme Sacai i MM6 Maison Margiela.
A.K.