Drużynowy wyjazd
We wrześniu wybraliśmy się na trzydniową wycieczkę do Wilna z całą drużyną piłkarską z Suwałk. Celem tego wyjazdu była zintensyfikowanie współpracy transgranicznej między Polską a Litwą. Nasi sąsiedzi odwiedzili nasz kraj dwa miesiące temu a naszym celem, było dobre przyjęcie ich w Polsce. Teraz role się odwróciły i to my byliśmy gośćmi. Do Litwy jechaliśmy małym busem i dotarliśmy tam na popołudnie. Zatrzymaliśmy się w małym hotelu w stolicy Litwy. Poszliśmy się rozpakować, zjeść i wyruszyliśmy w trasę z naszym przewodnikiem oraz z przewodnikiem z tamtejszego kraju. Obeszliśmy większość Wilna i zwiedziliśmy najpiękniejsze i najciekawsze miejsca z tego miasta, czyli Starówkę Wilna, Ostrą Bramę oraz Górę Trzykrzyską. Na sam wieczór wróciliśmy do hotelu, zjedliśmy pyszną kolację i poszliśmy spać, gdyż jutro z rana mieliśmy rozegrać mecz z tamtejszą drużyną z Wilna. Mecz zakończył się zwycięstwem gospodarzy, ale wszystko toczyło się w przyjaznej atmosferze, gdyż każdy wiedział, że dzisiaj najważniejsza jest dobra zabawa. Trzeci dzień spędziliśmy praktycznie cały z przewodnikiem z Litwy mówiącym po polsku. Opowiadał nam ciekawe historie o Polsce i Litwie i o miejscach, w których się znajdowaliśmy. Tak zakończyła się nasza wycieczka do Wilna, którą będę wspominał bardzo pozytywnie.